8 věcí, které udělají při prodeji vaší nemovitosti MALÝ zázrak.
Proč pracuji právě takhle?
Protože tak má moje práce obrovský záběr a díky tomu prodám RYCHLEJI a za VÍC.
1. Profesionální fotografie a Home staging
Jak se správně říká, jíme i očima. U nemovitosti to platí minimálně dvojnásob.
To, jak na nás působí, rozhoduje, zda koupíme.
Profesionální fotografie a Home staging (ať už reálný nebo virtuální) jsou nástroje, díky kterým si zájemce vaši nemovitost zamiluje.
2. Půdorysy
Velmi důležitá věc pro potenciální zájemce je, udělat si představu o prostoru.
Při prohlížení půdorysů jede zájemcům představivost na plné obrátky. Jak by mohli v nemovitosti žít, jak si ji zařídit, jak se „tam všechno vejde“.
Efektní a efektivní půdorysy jsou velice důležité pro „zamilování se“ zájemců při inzerci nemovitosti.
Nejsofistikovanější technologie pro prodej nemovitosti.
Díky 3D scanu (tzv. Matterport), potenciální zájemce vaší nemovitost velice dobře zná už v okamžiku, kdy jde již „na jistotu“ na fyzickou prohlídku, aby načerpal osobní dojmy a potvrdil si, že byt na něj pozitivně působí i ve skutečnosti.
Pro Vaší představu si zde můžete prohlédnout jeden 3D scan bytu .........
Prodávat dnes nemovitost a nepoužít k tomu video? Nemyslitelné. My lidé milujeme video. Všichni sledujeme raději videa, než si jen prohlížíme fotky.
Video prohlídka přitáhne ještě více zájemců.
Zde si můžete prohlédnout vzorovou videoprohlídku .......
5. Inzerce na největších a
nejnavštěvovanějších realitních serverech
Základem, bez kterého nejste ve světě realit nic, je inzerce na největších a nejnavštěvovanějších realitních serverech.
I když se obrovská část potenciálních zájemců přesouvá na sociální sítě, které získávají čím dál větší důležitost a váhu, velké inzertní servery jsou stále pro propagaci prodeje, ale i pronájmu, nemovitostí velice důležité.
Nestačí již jen inzerovat na realitních serverech.
Pro každou nemovitost tvořím samostatnou webovou stránku, kde prezentuji pouze a jen tu jedinou.
Pro představu se podívejte, jak taková stránka nemovitosti vypadá...
Sociální sítě jsou dnes asi největším světovým komunikačním kanálem a to se týká i prodeje nemovitostí.
Co dalšího lze udělat pro efektivnější prodej?
Vytvořit placenou propagaci na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a zacílit reklamu na tu správnou cílovou skupinu.
A na to je ideální propagace samostatných stránek nemovitosti.
Např. ...
Taková třešnička na dortu!!!
Velice efektní a efektivní k tomu, jsou video záběry a fotky pořízené z ptačí perspektivy.
Pokud je to možné a legislativa v místě prodeje nemovitosti povoluje létání s dronem, velice rád tuto možnost využívám, protože dokáže zaujmout a přilákat další potenciální zájemce.
Pokud se Vám můj systém práce líbí,
rád Vám zpracuji tržní odhad Vaší
nemovitosti ZDARMA
Jakou má Vaše nemovitost vlastně tržní cenu? Stačí vyplnit kontaktní formulář, já se vám ozvu, zeptám se na pár základních informací a vytvořím Vám ZDARMA tržní odhad nemovitosti.
Až potom se můžete rozhodnout, zda vůbec prodávat a případně za kolik. Tento krok je pro Vás absolutně nezávazný.